czwartek, 5 czerwca 2014

bloSilesia - czyli początkująca i inni :)

hm... blogosfera... pomyśleć, że trzy miesiące temu ten świat był mi zupełnie obcy. Fakt wchodziłam czasem na jakiś blog, ale raczej przypadkowo. Jedyny blog, na który trafiłam przypadkowo, a zwrócił moją uwagę to "halo ziemia".  Dlatego będąc mega początkującą blogerką, kiedy zobaczyłam, że w Katowicach odbywa się spotkanie blogerów: Blogerze! Cel! Pal! – Porozmawiajmy o skutecznym osiąganiu celów na którym jednym z prelegentów ma być Konrad, twórca tegoż bloga, pomyślałam, że to znak :)
Zgadałam się więc z Paulą, blogerką bardziej doświadczoną niż ja i pojechałyśmy. 
I teraz mogę już śmiało powiedzieć, że warto było!
Organizatorzy zadbali o atmosferę. Czułam się jakbym była tam nie pierwszy raz.
Prelegenci - fachowo i na temat, w składzie:
Michał Maj - Życie jest piękne - marzyciel, którego marzenia się spełniają. 
Patrycja Koczwara - KOKOPELIA - jej hobby stało się jej pracą, sposobem na życie, "latającym dywanem".
Konrad Kruczkowski - halo ziemia, blog umiarkowanie społeczny - jak określa go twórca, poruszający sprawy ważne i bliskie nam wszystkim z własnej perspektywy.
Jan Favre - Stay Fly - tematy życiowo - stylowe, głównie związane z Krakowem.
  
Czterech otwartych, pełnych pasji i najważniejsze mających cel ludzi, którzy w znakomity sposób opowiedzieli o swojej przygodzie z blogiem. O początkach, rozwoju, pomyśle. Podzielili się cennymi spostrzeżeniami, wskazówkami. 
Dali do myślenia....
I powiem tak, choć miałam chwilę zwątpienia w sens prowadzenia bloga, dali mi kopa... 
I cóż, nigdy nie jest za późno na zmiany... więc mam cel, aby to, co urodziło się w mojej głowie po wczorajszym spotkaniu, szybko znalazło odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pisać lubię, chcę dzielić się tym, co "ciekawe", ale miło byłoby wiedzieć, że są ludzie, do których to przemawia :) Dlatego liczę, że poznam Wasze opinie, że podzielicie się własnymi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tematach, które poruszam na blogu.Dziękuję bloSilesia za tak wartościowe spotkanie!
Do zobaczenia! 
Tutaj link do wideorelacji:  RELACJA
No i fotki:
autor zdjęć: Magda Giertuga
miejsce: Strefa Centralna Katowice
Na ostatnim foto - ja i Paula :)





  

 

4 komentarze:

  1. Strasznie żałuję, ze tego dnia musiałam dłużej zostać w pracy. A miałam juz zaklepane miejsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę inspirująco :)
      Spotkań ma być więcej, więc uda się na pewno dotrzeć :)

      Usuń
  2. O, Paulę miałam okazję poznać na Blogowym Wow. Lubię takie spotkania i z tego co wiem, to one się tam na dole Polski odbywają jakoś cyklicznie. Ja mam niestety zbyt daleko, ale chętnie czytam relacje z takich spotkań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloSilesia to było moje pierwsze, ale faktycznie organizują ich więcej. Naprawdę fajne, więc już czekamy na kolejne :)
      O Wow nasłuchałam się od Pauli :) Może i nam uda się poznać...

      Usuń