poniedziałek, 26 maja 2014

Świat blogerski :)

Świat wirtualny jest dość wciągający.... Weszłam w niego spontanicznie, może trochę przypadkowo, ale teraz zupełnie świadomie staram się czerpać z niego, to co dobre i dawać innym coś od siebie. Mam nadzieję, że moje wpisy okażą się dla kogoś wskazówką, może zainspirują, wywołają uśmiech bądź wzruszenie...
Często ludzie wchodzą w ten świat i niekoniecznie zależy im na kontakcie z "żywym" człowiekiem. Ja szperając w sieci, zaglądając na różne blogi jestem ciekawa tych wirtualnych piszących. I tak się stało, że miałam możliwość poznania osobiście nie jednej, ale dwanaście dziewczyn współtworzących blogosferę :)
W ramach rozwojowych, towarzyskich, osobistych i właśnie blogerkich, w minioną sobotę (24 maja) uczestniczyłam w spotkaniu blogerek...
Uwielbiam poznawać nowych ludzi, a "Majowe Spotkanie Blogerek" zorganizowane przez dwie fantastyczne dziewczyny - Gosię i Anetę, przyniosło wiele nieoczekiwanych wrażeń i wspomnień.
Jechałam z pozytywnym nastawieniem, choć bez oczekiwań, bo zupełnie nie wiedziałam, czego się spodziewać. 
Jak jednak mogło być inaczej.... 
13 kobiet, nie znających się, ale mega otwartych i pozytywnych od razu miało wspólne tematy. Buźki się nie zamykały, a uśmiechy nie schodziły z twarzy. Dziewczyny w większości prowadzą blogi kosmetyczne, więc tym bardziej, trudno byłoby o brak tematów.
W trakcie spotkania odbyła się wymiana kosmetyków (każda z nas przywiozła to, czego nie używa z różnych powodów; a także nowe rzeczy do wypróbowania). spotkanie mimo, że nie prezentowe zupełnie z zaskoczenia okazało się takim nie być. Organizatorki obdarowały nas niemałą liczbą prezentów. Poniżej baner sponsorów, których udało im się pozyskać. Dziewczyny wykonały mega pracę, aby spotkanie przebiegło sprawnie i profesjonalnie. Podziwiam zaangażowanie i poświęcenie.
Dominika z bloga 4cholery pokazała nam, jak kręcić włosy na chustę, a Pani Monika Niemiec - brafitterka zrobiła małą lekcję prawidłowego doboru biustonosza. Jej fachowość i entuzjazm zainspirowały mnie do wpisu, więc zapraszam TU WIĘCEJ.
Żeby nie było, że tylko coś dla nas, każda z uczestniczek spotkania przyniosła podarunek dla dzieci  z Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Akcja charytatywna została przeprowadzona pod patronatem Fundacji TAK DLA TRANSPLANTACJI.


To było naprawdę miłe popołudnie! 

Dziewczyny z pozytywną energią i zapałem!


Zainteresowanych zapraszam na ich blogi: 

A poniżej kilka zdjęć ze spotkania oraz loga fundatorów podarunków.






10 komentarzy:

  1. Na ostatnim zdjęciu te namioty mnie powaliły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie, że takich rozmiarów sprzedaje się bardzo dużo. Też byłyśmy powalone :)

      Usuń
  2. ja będę bardzo miło wspominać te spotkanie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko raz jeszcze za wszystko :) i mam nadzieję do zobaczenia...

      Usuń
  3. czyli weekend udany :):) tak trzymać Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście udany :) Mam nadzieję, że Twój również :)

      Usuń
  4. Miło było Cię poznać Agnieszko! Mam nadzieję, że kiedyś znów się spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Ty też zapomniałaś mnie uwzględnić w liście osób, które były na spotkaniu, bo nie znalazłam żadnej wzmianki o swojej osobie :P

      Usuń
    2. Przepraszam Cię bardzo... już się poprawiłam :)
      Mnie również miło było Cię poznać... Do zobaczenia

      Usuń