wtorek, 15 kwietnia 2014

Przyciągaj to, co dobre :)

Wierzycie w siłę przyciągania?
Mam na myśli to, że myślicie o czymś i to się wydarza...
Najprostszy przykład, z którego teraz się śmieję, ale wtedy byłam mega wkurzona: Spieszyłam się na pociąg, byłam w łazience, spojrzałam na biały sweter, który chciałam ubrać i pomyślałam "masakra by była, jakbym wylała coś na niego". Po czym wzięłam płyn do płukania jamy ustnej i oczywiście tak go nalewałam, że wylałam na sweter. Możecie sobie wyobrazić jaka byłam wkurzona, bo czas uciekał. W sumie nic takiego, ale to najprostszy obraz tego, o czym chciałam napisać. I nie myślcie, że sobie to wymyśliłam :)
Wracając do sprawy, ilekroć przychodzą Nam do głowy złe myśli, odsuwajmy je.
Nie twierdzę, że wszystkiego jesteśmy w stanie uniknąć, ale siła naszego umysłu jest olbrzymia.
Zgodzicie się, że przyciągamy do siebie ludzi, bardzo często pewne typy charakterologiczne (do tego tematu wrócę), tak samo przyciągamy to, co nas w życiu spotyka. Dlatego tak ważne jest pozytywne myślenie, pozytywne nastawienie. Wstając rano, patrząc w lustro powiedzmy sobie: "Przede mną nowy dzień, z pewnością przyniesie wiele dobrego". Nie nastawiajcie się negatywnie, bo siła umysłu możecie spowodować, że wydarzy się to, czego wolelibyście uniknąć.
Myślcie o tym, co dobre i pozytywne, spotykajcie się z ludźmi, którzy cieszą się życiem. Wiadomo, że pewne sytuacje życiowe wymagają od nas pojawiania się w miejscach, które nas "przerażają", spotykania się z ludźmi, za którymi nie przepadamy; uczestniczenia w wydarzeniach, które nie sprawiają nam przyjemności. Podejdźmy jednak do tego wszystkiego z zaufaniem, że po coś się to dzieje, że może przyniesie to korzyści, a może będzie fajnie:)
Z pewnością, kiedy się zastanowicie, przypomnicie sobie takie właśnie wydarzenia :) jeśli macie ochotę podzielcie się Swoimi doświadczeniami w komentarzach.




grafika: flickr.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz